TIPI DI TESSUTI FLECE

In a vita, cù a migliione di u nivellu di cunsumu, più è più persone prestanu assai attenzione à a qualità quandu cumprà e cose.Per esempiu, quandu sceglie a ropa, a ghjente spessu si focalizeghja nantu à u materiale di tela di a ropa.Allora, chì tipu di materiale hè u tissu di peluche, chì tipi, vantaghji è svantaghji?Chì tippu di tela hè lint?

H10cf417712314cf5aeee8e85d250c8dd2

I tessuti di peluche sò divisi in velluto, canarini,lana polare, lana di corallo, flanella.Frà elli: Velvet hè fattu di sita è di cuttuni, hè unu di i nostri tessuti tradiziunali.U canarinu hè fattu di fibra di sita è viscosa.U so tissu si sente setosu è hà tenacità.Hè relativamente classy per fà vestiti.

Polar fleece, canusciutu macari comu pecuri Li fleece, hè una spezia di tela di maglia.Shag fluffy densu è micca fàciule à perde i capelli, pilling, u latu oppostu di i capelli simetria sparse, villosità corta, struttura chjaru, elasticità fluffy hè assai bona.I so ingredienti sò generalmente poliester puri, si sentenu suave.

Vellutu di corallo U vellutu di corallo hè un novu tipu di tela, tessitura fina, sensazione morbida, ùn hè micca faciule per perdiri i capelli, micca palla, ùn sbiadisce.Nisuna irritazione à a pelle, nè allergie.Bellu aspettu, culore riccu.U vellutu di corallo cumuni hè fattu di microfibra di poliester.

Flanellasi riferisce à una tela di lana molle, suede fatta di filatu cardatu.U so peluche hè dilicatu è densu, u tela hè grossu, u costu hè altu, è u calore hè bonu.A materia prima hè lana + altra tela di lana blended.

U tela di cuttuni hè fattu di lana di cuttuni, cunnisciuta ancu com'è lana di cuttuni, lana di cuttuni.A fibra corta sguassata da l'epidermisa di a sementi di cuttuni dopu a sgranatura hè una materia prima impurtante per l'estrazione di cellulosa.

Ci sò parechji tippi di tela di peluche, chì hè assai cumuni in l'industria di vestiti.In particulare in a stagione fredda di u vaghjimu è l'inguernu, a ghjente preferisce sceglie a ropa di tela di peluche o quilts.U vestitu di cuttuni hè ancu bonu, in l'estiu a so permeabilità di l'aire è u sensu verticale hè megliu.

 


Tempu di Postu: Dec-09-2022