A cumpagnia Shaoxing Starker Textiles produce diversi tipi di tessuti Ponte de Roma per parechje fabbriche di vestiti di punta

Shaoxing Starker Textilescumpagnia produce diversi tipi diTissu Ponte de Romaper parechje fabbrica di vestiti di punta.

Ponte De Roma, un tipu di tela di maglia di trama, hè assai populari per fà u vestitu di primavera o di vaghjimu.Hè ancu chjamatu tissu di jersey doppiu, tela di jersey pisanti, tissutu di rib milano mudificatu, o simplice chjamatu tela ponte.

Tissu Ponte Romahè una maglia doppia maglia.Questu significa chì hè tricotatu nantu à una macchina cù dui letti d'agulla, utilizendu una cumminazione distintiva di strutture intrecciate è di maglia liscia.

E caratteristiche diTissu Ponte Romahè chì hè grossu è fermu, cù un ligeru aspettu horizontally ribbed quandu si guarda da vicinu.

A cumpusizioni di pontetissuNormalmente varieghja diffirenti sicondu u so usu finale, per esempiu, cumpresu viscosa / poly / spandex, o cuttuni / poly / spandex, o poliester cù spandex.Spessu, elasthane, lycra o spandex hè inclusu in ponte per dà più stretch.

Ponte Romahè adattatu per pantaloni, faldidi, vestiti, leggings robusti è cardigans.Ponte RomaI vestiti sò resistenti à arrughe, cusì sò sicuru d'esse i vostri articuli di u vestitariu quandu imballate.giacche, pantaloni è faldes, vestiti su misura, cum'è giacche, vestiti o vestiti.

tissu ponte de roma tissu ponte roma pannu ponte roma

A cumpagnia di tessili Shaoxing Starke pò furnisce un serviziu di vendita à l'ingrossu o di vendita di parechji tipi di tela ponte roma.Pudete cuntrollà i dettagli via vede i nostri siti web.Pudete ancu cuntattà u nostru serviziu per a lista di prezzi otela di mostra.

 

 


Tempu di post: 12-novembre-2021