Panoramica di l'industria tessili globale

Sicondu un rapportu recente, l'industria tessili glubale hè stata stimata à circa 920 miliardi USD, è ghjunghjerà à circa 1,230 miliardi USD in 2024.

L'industria tessili hà evolutu assai dapoi l'invenzione di u gin di cuttuni in u 18u seculu. Questa lezione delinea i tendenzi tessili più recenti in u globu è esplora a crescita di l'industria. I tessili sò prudutti fatti di fibre, filamenti, filati o filati, è ponu esse tecnichi o cunvinziunali secondu u so usu destinatu. I tessili tecnichi sò fabbricati per una funzione specifica. Esempii include un filtru d'oliu o un diaper. I tessili cunvinziunali sò fatti per l'estetica prima, ma ponu ancu esse utili. Esempii include giacche è scarpi.

L'industria tessili hè un immensu mercatu glubale chì affetta ogni paese in u mondu sia direttamente sia indirettamente. Per esempiu, e persone chì vendenu u cuttuni anu aumentatu i prezzi à a fini di l'anni 2000 per via di prublemi di colture, ma poi si sò finiti di cuttuni perchè era vindutu cusì rapidamente. L'aumentu di u prezzu è a scarsità hè stata riflessa in i prezzi di u cunsumu di i prudutti chì cuntenenu u cuttuni, purtendu à a vendita più bassa. Questu hè un primu esempiu di cumu ogni attore in l'industria pò influenzà l'altri. Curiosamente, i tendenzi è a crescita seguitanu ancu sta regula.

Da una perspettiva glubale, l'industria tessili hè un mercatu in continua crescita, cù cumpetituri chjave chì sò a Cina, l'Unione Europea, i Stati Uniti è l'India.

Cina: Primu Produttore è Esportatore di u mondu

Cina hè u primu pruduttore è esportatore di u mondu di tessili crudi è di vestiti. È ancu se a Cina esporta menu vestiti è più tessili in u mondu per via di a pandemia di coronavirus, u paese mantene a so pusizione cum'è u primu pruduttore è esportatore. In particulare, a parte di u mercatu di a Cina in l'esportazioni mundiali di vestiti hè cascata da u so piccu di 38,8% in 2014 à un minimu record di 30,8% in 2019 (era 31,3% in 2018), secondu l'OMC. Intantu, a Cina hà cuntatu u 39,2% di l'espurtazioni tessili mundiali in 2019, chì era un novu record. Hè impurtante di ricunnosce chì a Cina ghjoca un rolu sempre più criticu cum'è fornitore di tessili per parechji paesi esportatori di vestiti in Asia.

Novi ghjucatori: India, Vietnam è Bangladesh

Sicondu l'OMC, l'India hè a terza più grande industria di fabricazione di tessili è detene un valore d'esportazione di più di 30 miliardi USD. L'India hè rispunsevuli di più di 6% di a produzzione tessili tutale, in u mondu, è hè valutata à circa 150 miliardi USD.

U Vietnam hà superatu Taiwan è hà classificatu u settimu più grande esportatore di tessili di u mondu in 2019 ($ 8,8 miliardi di esportazioni, in crescita di 8,3% da un annu prima), a prima volta in a storia. U cambiamentu riflette ancu i sforzi di u Vietnam per aghjurnà continuamente a so industria di tessili è di vestiti è rinfurzà a capacità di produzzione tessili lucale sò pagate.

Per d 'altra banda, ancu s'è l'esportazioni di vestiti da u Vietnam (+7,7%) è u Bangladesh (+2,1%) anu avutu una crescita rapida in termini assoluti in 2019, i so guadagni in cote di mercatu eranu abbastanza limitati (vale à dì, nisun cambiamentu per u Vietnam è marginalmente in crescita). 0,3 punti percentuali da 6,8% à 6,5% per u Bangladesh). Stu risultatu indica chì a causa di i limiti di capacità, nisun paese ùn hè ancu emersu per diventà a "Prossima Cina". Invece, e parte di u mercatu persu di a Cina in l'esportazioni di vestiti sò state cumplete da un gruppu di paesi asiatichi in tuttu.

U mercatu tessili hà sperimentatu una corsa in montagne russe in l'ultima decada. A causa di ricessioni specifichi di u paese, danni à i culturi è a mancanza di produttu, ci hè stata una varietà di prublemi chì impediscenu a crescita di l'industria tessili. L'industria tessili in i Stati Uniti hà vistu una crescita seria in l'ultima mezza decina d'anni è hà aumentatu da 14% in quellu tempu. Ancu s'è l'impieghi ùn hè micca crisciutu significativamente, si stende, chì hè una grande diferenza da a fini di l'anni 2000 quandu ci sò stati licenzii immensi.

A data d'oghje, hè stimatu in ogni locu trà 20 è 60 milioni di persone sò impiegati in l'industria tessili in u mondu sanu. L'impieghi in l'industria di a robba hè particularmente impurtante in e economie in via di sviluppu cum'è l'India, u Pakistan è u Vietnam. L'industria rapprisenta circa 2% di u Produttu Internu Grossu glubale è cuntene una parte ancu più grande di u PIB per i principali pruduttori è esportatori di tessili è vestiti di u mondu.

 


Tempu di Postu: Apr-02-2022